۱۷۰ بار خوانده شده

نماز دیگر امام حسن (ع) در روز جمعه

نماز دیگر آن حضرت در روز جمعه نیز چهار رکعت است که در هر رکعت «یک بار» سوره «حمد» و «بیست وپنج» بار سوره «توحید» خوانده می شود.

دعای آن حضرت:

اللّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیک بِجُودِک وَکرَمِک، وَأَتَقَرَّبُ إِلَیک بِمُحَمَّدٍ عَبْدِک وَرَسُولِک، وَأَتَقَرَّبُ إِلَیک بِمَلَائِکتِک الْمُقَرَّبِینَ وَأَنْبِیائِک وَ رُسُلِک، أَنْ تُصَلِّی عَلَی مُحَمَّدٍ عَبْدِک وَرَسُولِک وَعَلَی آلِ مُحَمَّدٍ، وَأَنْ تُقِیلَنِی عَثْرَتِی، وَتَسْتُرَ عَلَی ذُنُوبِی وَتَغْفِرَهَا لِی، وَتَقْضِی لِی حَوَائِجِی، وَلَا تُعَذِّبْنِی بِقَبِیحٍ کانَ مِنِّی، فَإِنَّ عَفْوَک وَجُودَک یسَعُنِی، إِنَّک عَلی کلِّ شَیءٍ قَدِیرٌ.
خدایا! به امید جود و کرم تو به سویت تقرّب می جویم و به دوستی محمّد بنده و فرستاده ات به سوی تو و به فرشتگان مقرّب به پیشگاه تو و به پیامبران و فرستادگانت تقرب می جویم و این که بر محمّد، بنده شایسته و فرستاده ات و بر خاندان محمّد درود فرستی و از لغزشم درگذری و گناهانم را بر من بپوشانی و آن ها را بیامرزی و نیازهایم را برآورده سازی و به کار زشتی که از من سرزده عذابم نکنی، چه همانا عفو و بخشش تو بر من فراگیر است، مسلماً تو بر هر کاری توانایی.
اگر سوالی داری، اینجا بپرس.
این گوهر را بشنوید

این گوهر را با صدای خود، برای دیگران به یادگار بگذارید.

برای ضبط گوهر با صدای خود، لطفا به حساب کاربری وارد شوید.

گوهر قبلی:نماز امام حسن (ع) در روز جمعه
گوهر بعدی:نماز امام حسین (ع)
نظرها و حاشیه ها
شما نخستین حاشیه را بنویسید.